Brev:
Meget sulten om natten - 8 mdr.
1. marts 2016
Alder:
8 mdr.
Meget sulten om natten - 8 mdr.
Kære Helen
Min datter er nu snart 8 mdr. Vi er langsomt igang med ske mad, men det svinger meget hvor meget hun spiser. Hun får også flaske 4-5 gange i døgnet.
Men på det sidste er hun begyndt at være meget sulten om natten, og det viser sig også som mindre appetit om dagen. Hvordan kan jeg vende om på det? Skal jeg bare lade være med at give hende ekstra flaske om natten? Hun er ikke en stor spiser og har ikke meget interesse for mad, så jeg er lidt bange for om hun får nok.
Tak for din hjælp!